توسط مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت انجام شد؛

تجلیل از عوامل راه‌اندازی موزه پمپ‌بنزین دروازه‌دولت تهران

جمعه بیست و هشتم تير ماه 1398تجلیل از عوامل راه‌اندازی موزه پمپ‌بنزین دروازه‌دولت تهران

مدیر موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت در گردهمایی صمیمانه از تلاش کارکنان و عوامل راه‌اندازی موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت تهران تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌سانی پترومیوزیم، در نشستی صمیمانه که بعد از ظهر چهارشنبه (26 تیر 98) به دعوت مدیر موزه‌ها و مرکز اسناد نفت در محل موزه تازه گشایش‌یافته پمپ بنزین دروازه دولت تهران برگزار شد، از کلیه کارکنان و عواملی که در راه‌اندازی و احداث این موزه نقشی موثر داشتند در جمع خانواده‌های ایشان با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

اکبر نعمت‌الهی، مدیر موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت در این نشست ضمن معرفی کارکنان و شرح ماموریت‌های محوله به ایشان بر نقش کلیدی یکایک آنها در ایجاد نخستین موزه صنعت نفت پایتخت تاکید کرد و گفت: این موزه و دیگر موزه‌های راه‌اندازی شده ماحصل زحمات تلاش و تکاپوی وصف‌ناپذیر گروهی است که عشق، تعهد و مسوولیت‌پذیری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و دلسوزانه در راه مانایی و ماندگاری هر آنچه از میراث یکصدو يازده‌ساله صنعت نفت به جای مانده گام برداشته‌اند.

نعمت‌الهی با اشاره به پیوند ناگسستنی نیروهای جوان و پرانگیزه و نیروهای باتجربه و متخصص در پیشبرد امور افزود: شکل‌گیری موزه‌های صنعت نفت ثمره و نتیجه این پیوند و دستاورد آن شکوفایی استعدادهای بالقوه و افزایش کیفیت کار و بهره‌وری است که در موزه‌های نفت به شکلی مشهود تجلی یافته است.

وی در ادامه از خانواده‌های حاضر در این نشست که در طول این سال‌ها صبوری کرده و پشتوانه و مایه دلگرمی عزیزان‌شان در موزه‌ها بودند تشکر کرد.

محمدرضا جواهری، مدير پروژه راه‌اندازی موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت به نمایندگی از کارکنان این مدیریت از حمایت و توجه ویژه مدیر موزه‌ها به حفظ مستندات تاریخی صنعت نفت تقدیر و اظهار کرد: دکتر نعمت‌الهی فردی اثرگذار در زنده نگاه داشتن تاریخ صنعت نفت است و نسل‌های آینده به سبب تلاش‌های ارزنده و کم‌نظیر وی در زمینه معرفی، احیا و نگهداری میراث این صنعت  از ایشان به نیکی یاد خواهند کرد.

گفتنی است موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت از سلسله موزه‌های نفت ایران به تازگی در تهران راه‌اندازی شده است.