موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت تقدیرنامه خلاقیت در میزبانی از گردشگران نوروزی را دریافت کرد

شنبه یکم ارديبهشت ماه 1403موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت تقدیرنامه خلاقیت در میزبانی از گردشگران نوروزی را دریافت کرد

به گزارش مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت، موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت تهران تقدیرنامه «خلاقیت در برنامه‌ها در میزبانی ازگردشگران» در ایام نوروز را از احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران دریافت کرد.

در این تقدیرنامه خطاب به مریم اسماعیلی، مسئول موزه دروازه دولت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت آمده است:

«میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران در پایتخت ایران اسلامی و ارائه خدمات به شهروندان عزیز در ایام نوروز ۱۴۰۳ مرهون تلاش، برنامه‌ریزی، نظارت و همکاری تمامی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران بود. بر خود فرض می‌دانم تا شایسته‌ترین مراتب سپاسگزاری خویش را به یمن زحمات و خدمان بی‌دریغ و خالصانه جنابعالی در «ستاد اجرایی خدمات سفر» تقدیم نمایم. از خداوند منان سلامتی و سربلندی شما را خواستارم. امید است در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولیعصر در خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی موفق و پیروز باشید.»

جايگاه سوخت شماره ۶ يا همان پمپ بنزين دروازه دولت تهران در سال‌های پايانی دهه ۱۳۱۰ هجری شمسي مقارن با دوره پهلوی اول، از سوی شركت نفت انگليس و ايران برای توزيع فرآورده‌های نفتی همچون نفت سفيد، بنزين و امشی احداث شد. این جایگاه در سال ۱۳۹۸ به‌عنوان یکی از موزه‌های صنعت نفت فعالیتش را آغاز کرد.

 

IMG-20240420-WA0021