تبیین سامانه دیجیتال مرکز اسناد صنعت نفت برای معاون بنیاد ملی نخبگان

جمعه بیست و یکم ارديبهشت ماه 1403تبیین سامانه دیجیتال مرکز اسناد صنعت نفت برای معاون بنیاد ملی نخبگان

به گزارش مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت، کیوان اوضاعی، معاون بنیاد ملی نخبگان امروز (جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه) از غرفه این مدیریت در نمایشگاه بین‌المللی نفت بازدید کرد.

در جریان این بازدید سامانه دیجیتال مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت برای وی تبیین شد.

معاون بنیاد ملی نخبگان آمادگی این بنیاد را برای هر گونه همکاری با مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت و سایر بخش‌های صنعت نفت اعلام کرد.

غرفه مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه در کنار غرفه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است.

این مدیریت در نمایشگاه امسال، ضمن نمایش مهمترین رویدادهای صنعت نفت در ۱۱۵ سال اخیر، از امضای قراردادهای دارسی تا امضای قرارداد توسعه یکپارچه میدان آزادگان، بخشی از اسناد خط لوله مشترک نفت ایران و اسرائیل موسوم به الات - اشکلون و اسناد اورجینال مربوط به سادات قیری و شرکت دارسی مربوط به سال ۱۲۸۵ و اسناد مربوط به ثبت اطلاعات حفاری موقعیت B5 مسجدسلیمان مربوط به سال ۱۲۸۸ را  به نمایش گذاشته است.

مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت همچنین در نمایشگاه امسال عکس‌هایی از هشت موزه و نمایشگاه دائمی صنعت نفت در شهرهای مسجدسلیمان، سبزوار، آبادان (۲)، تهران (۲)، کرمان و محمودآباد را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز به‌کار کرد و ۲۲ اردیبهشت‌ماه به‌کار خود پایان می‌دهد.