تأکید بر پیگیری تفاهم‌نامه مدیریت مرکز اسناد و شرکت آریاساسول

شنبه بیست و دوم ارديبهشت ماه 1403تأکید بر پیگیری تفاهم‌نامه مدیریت مرکز اسناد و شرکت آریاساسول

به گزارش مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت، محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه) از غرفه این مدیریت در نمایشگاه بین‌المللی نفت بازدید کرد.

محمدرضا حیدرزاده و حسین شاملی در جریان این بازدید بر ضرورت پیگیری تفاهم‌نامه مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت و شرکت پلیمرآریاساسول تأکید کردند.

مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت و شرکت پلیمر آریاساسول شهریورماه پارسال در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست برای گسترش تبادلات فرهنگی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده بودند.

مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت در نمایشگاه امسال، ضمن نمایش مهمترین رویدادهای صنعت نفت در ۱۱۵ سال اخیر، از امضای قراردادهای دارسی تا امضای قرارداد توسعه یکپارچه میدان آزادگان، بخشی از اسناد خط لوله مشترک نفت ایران و اسرائیل موسوم به الات - اشکلون و اسناد اورجینال مربوط به سادات قیری و شرکت دارسی مربوط به سال ۱۲۸۵ و اسناد مربوط به ثبت اطلاعات حفاری موقعیت B5 مسجدسلیمان مربوط به سال ۱۲۸۸ را  به نمایش گذاشته است.

مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت همچنین در نمایشگاه امسال عکس‌هایی از هشت موزه و نمایشگاه دائمی صنعت نفت در شهرهای مسجدسلیمان، سبزوار، آبادان (۲)، تهران (۲)، کرمان و محمودآباد را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز به‌کار کرد و امروز (۲۲ اردیبهشت‌ماه) به‌کار خود پایان داد.