كانون بازنشستگان اصفهان از همراهان موزه نفت تجليل كرد

دوشنبه سی ام بهمن ماه 1396كانون بازنشستگان اصفهان از همراهان موزه نفت تجليل كرد

كانون بازنشستگان صنعت نفت استان اصفهان از پيشكسوتان عضو اين كانون كه اسناد، مدارك و اشيايي را به موزه ها و مركز اسناد نفت، اهدا كرده بودند، تجليل و قدرداني كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت، فضل ا.. كيان ارثي، مصطفي مشكلاني و ايرج توانايي سه تن از بازنشستگاني هستند كه اسناد، روزنامه ها، تصاوير و اشيايي را از تاريخ اين صعت، به موزه هاي نفت اهدا كرده اند.

در اين مراسم همچنين لوح هاي تقديري و هدايايي از سوي مديريت موزه هاي نفت به پيشكسوتان مذكور اهدا شد. مدارك شخصي و پرسنلي، تصاوير، اشا و اسنادي از گذشته از جمله مواردي است كه توسط اين پيشكسوتان به موزه نفت، اهدا شده است.

كيان ارثي متولد 1300 خورشيدي است كه در سال 1327 به استخدام شركت ملي نفت انگليس و ايران درآمده و كار خود را از پالايشگاه آبادان شروع كرده است. كيان ار بعدها به شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي انتقال يافته و آخرين سمت اش رئيس پخش استان لرستان بوده است.

ايرج توانايي، متولد 1309 در آبادان، در سال 1328 وارد صنعت نفت شده و كار خود را از مسجد سليمان آغاز كرده است. وي در سال 1359 در صنعت نفت بازنشسته شده و آخرين سمت اش، رييس بهره برداري و تعميرات گازرساني اصفهان بوده است.

مصطفي مشكلاني از سال 1327 كار خود را در نفت آغاز كرده و تا سال 1359 در اداره مزايا و بازنشستگي صنعت نفت در اهواز، به فعاليت مشغول بوده است. وي سال ها است كه با كانون بازنشستگان صنعت نفت در اصفهان همكاري دارد. مشكلاني همچنين به عنوان نماينده موزه هاي صنعت نفت در اين كانون فعاليت دارد.