قبل از افتتاح رسمي و به صورت آزمايشي

"موزه كارآموزان آبادان" در نوروز پذيراي بازديد كنندگان است

دوشنبه بیست و هشتم اسفند ماه 1396

"موزه كارآموزان آبادان" در تعطيلات نوروزي به صورت يك سره از ساعت 10 صبح تا 9 شب پذيراي بازديد كنندگان و ميهمانان نوروزي است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت، به گفته رئيس موزه كارآموزان آبادان، باز شدن درهاي اين موزه به روي مردم در روزهاي شروع سال نو، در حالي است كه موزه كارآموزان هنوز به طور رسمي گشايش نيافته است.

به گفته امين زاده درويش، موزه كارآموزان در محل آموزشگاه فني سابق شركت نفت، تمامي مراحل آماده سازي را پشت سر گذاشته و پس از "موزه بنزين خانه آبادان" دومين موزه نفت خواهد بود كه در اين شهر گشايش مي يابد.

زاده درويش همچنين از قرار گرفتن موزه كارآموزان در فهرست تورهاي بازديد رايگان آبادان در تعطيلات نوروزي خبر داد و افزود: "روزانه چهار از طرف شهرداري آبادان از نقاط تاريخي و گردشگري اين شهر مانند مسجد رنگوني ها، كليساي آبادان و ... ديدن مي كنند كه امسال علاوه بر موزه بنزين خانه، موزه كارآموزان نيز در فهرست مكان هاي مورد بازديد اين تورها، قرار مي گيرد."

وي حضور پيشكسوتان نفتي را در ايام نوروز در شهر آبادن، يكي از مهم ترين دلايل گشايش موزه كارآموزان در نوروز و قبل از افتتاح رسمي، خواند و افزود: "در اين روزها معمولا آن دسته از پيشكسوتان نفتي كه به شهرهاي ديگر مهاجرت كرده اند، به آبادان بازمي گردند و بازديد از موزه كارآموزان فرصت خوبي است براي زنده كردن خاطرات و نوستالژي هاي گذشته."

شايان ذكر است موزه كارآموزان آبادان تا روز افتتاحيه به صورت آزمايشي باز خواهد بود، اما پس از تعطيلات زمان بازديد از آن به تايم اداري (صبح ها 9 تا 12 و عصرها  18 تا 22) بازمي گردد.