همكاري علمي و هنري ميان موزه هاي نفت و دانشگاه تهران آغاز مي شود

دوشنبه بیست و چهارم ارديبهشت ماه 1397همكاري علمي و هنري ميان موزه هاي نفت و دانشگاه تهران آغاز مي شود

بر اساس تفاهم نامه اي كه به منظور گسترش همکاری، تبادل فكر، انديشه و ارتباط صنعت نفت با دانشگاه تهران به امضا مي رسد، موزه هاي نفت همكاري هاي خود را در زمينه هاي پژوهشي، علمي و هنري با دانشگاه تهران آغاز مي كند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني ایران موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت، در تفاهم نامه اي كه فردا (سه شنبه) بين وزارت نفت به نمايندگي مهندس حبيب اله بيطرف، معاون مهندسي، پژوهش و فناوري وزارت نفت و دانشگاه تهران به نمايندگي دكتر محمود نيلي احمد آبادي، رئيس دانشگاه تهران، به امضا خواهد رسيد، همكاري بين اين دو نهاد در زمينه هاي پژوهشي، علمي، صنعتی و هنري آغاز مي شود.

بنا به همين گزارش از جمله مفاد اين تفاهم نامه مي توان به مشاركت در انجام طرح ها و مطالعات كاربردي، همكاري در انتشار كتب تاليفي و ترجمه، برگزاري انواع نشست ها، همايش ها و كارگاه هاي آموزشي و پژوهشي در سطح ملي و بين المللي، حمايت از پايان نامه ها، مطالعات پژوهشي، كارگاه هاي طراحي و هنري در مقطع كارشناسي ارشد و دكتري، و ... اشاره كرد.

بر اساس اين تفاهم نامه همچنين دانشگاه تهران متعهد مي شود طرح هاي پژوهشي مورد نياز مديريت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت را پس از تصويب مراجع ذيربط و تامين اعتبار آن ها، اجرا نمايد، همچنین در خصوص برگزاری نشست ها، کنفرانس ها و همایش های مشترک ملی و بین المللی و انتشار حاصل از آن همکاری نمایند. ایجاد زمینه های لازم جهت انجام بازدیدهای علمی و تحقیقاتی از مراکز، موسسات و آزمایشگاه های متعلق به دانشگاه ووزارت نفت نیز از جمله تعهدات قید شده میان این دو نهاد در این تفاهم نامه است.

مشروح مفاد اين تفاهم نامه فردا در سايت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت درج خواهد شد.