همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامي

"همایش خودروهای کلاسیک" در موزه بنزین خانه آبادان برگزار مي شود

چهارشنبه دهم بهمن ماه 1397

"موزه بنزين خانه آبادان" نخستين موزه از موزه هاي نفت كشور، همزمان با آغاز دهه فجر، ميزبان "همايش خودروهاي كلاسيك" خواهد بود.

رئيس موزه بنزين خانه آبادان در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني پتروميوزيم، هدف از برگزاري همايش خودروهاي كلاسيك را در اين موزه، آشنايي بيشتر بازديد كنندگان با خودروهاي قديمي و كاركرد گذشته اين بنزين خانه عنوان كرد.

به گفته لادن عليپور، اين همايش با همكاري هيات موتور سواري و اتومبيل راني آبادان و انجام فراخوان در سطح شهرهاي استان و بويژه آبادان، اهواز و خرمشهر انجام مي گيرد و تا كنون بيش از 100 تقاضا براي شركت در اين همايش، به دست برگزار كنندگان رسيده است.

وي با اشاره به استقبال خوب و فراتر از حد انتظار از اين همايش گفت: "تنها نگراني ما كمبود فضاي نمايشي و محدوديت مكاني است كه ممكن است نتوانيم به همه تقاضاها پاسخ مثبت دهيم، اما با هماهنگي هاي انجام گرفته با نهادهاي ذيربط، از جمله اداره كل تربيت بدني، اميدواريم اين همايش به طور شايسته اي برگزار شود."

در همايش خودروهاي كلاسيك كه روز جمعه، دوازدهم بهمن ماه از ساعت 12 الي 18 برگزار مي شود، همچنين برنامه نورافشاني و آتش بازي برگزار خواهد شد.

موزه بنزين خانه آبادان، نخستين موزه از طرح موزه هاي صنعت نفت است كه در آبادان گشايش يافته و طي دو سال راه اندازي اين موزه، ميزباني برنامه ها و همايش هاي متعدد فرهنگي و هنري را بر عهده داشته است.