استقبال از "نمايشگاه خودروهاي كلاسيك" در موزه بنزين خانه آبادان

شنبه سیزدهم بهمن ماه 1397استقبال از

"نمايشگاه خودروهاي كلاسيك" در موزه بنزين خانه آبادان، نخستين موزه از طرح موزه هاي صنعت نفت، با استقبال خوب شركت كنندگان و بازديد كنندگان از اين همايش رو به رو شد.

استقبال از همايش خودرو

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پتروميوزيم، "نمايشگاه خودروهاي كلاسيك" براي نخستين را در شهر آبادان، به همت موزه بنزين خانه اين شهر و با همكاري هيات اتومبيل راني آبادان برگزار شد.

خودرو ون در بنزني خانه

در اين نمايشگاه كه همزمان با دهه فجر و فرارسيدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برگزار مي شد، 20 خودروي قديمي و كلاسيك با قدمت 60 سال به بالا به نمايش گذاشته شد و بيش 1300 بازديد كننده از اين نمايشگاه بازديد به عمل آوردند.

شورلت در همايش خودرو

در نمايشگاه خودروي كلاسيك همچنين جمعي از مسئولين شهري آبادان، از جمله اعضاي شوراي شهر، روساي اداره تربيت بدني و هيات اتومبيل راني، مسئولين آموزش و پرورش و رئيس ميراث فرهنگي خرمشهر، حضور يافتند.

همايش خودرو در موزه نفت

خودروهاي قديمي بنز، شورلت کاپریس، بيوك، شورلت نوا، جی ام سی، فولکس ون فود، پیکان، شورلت کروک بل ایر و تعداد 10 موتورسيكلت سنگين، از جمله خودروهاي شركت كننده در اين نمايشگاه بودند.

همايش در بنزين خانه

لادن عليپور، رئيس موزه بنزين خانه آبادان، استقبال مردم از اين همايش را فراتر از انتظار توصيف كرد و اظهار اميدواري كرد، موزه بنزين خانه با برگزاري برنامه هايي از اين دست بتواند به رونق گردشگري و توسعه شهري در آبادان كمك كند.

موزه بنزين خانه و خودرو

همايش خودروهاي كلاسيك روز جمعه، دوازدهم بهمن ماه از ساعت 12 الي 18، همراه با برنامه هاي جنبي، از جمله نورافشاني برگزار شد و در پايان هدايايي از سوي موزه بنزين خانه آبادان به صاحبان خودروهاي شركت كننده در اين همايش اهدا شد.

خودروهاي كلاسيك در آبادان

موزه بنزين خانه آبادان، نخستين موزه از طرح موزه هاي صنعت نفت است كه در آبادان گشايش يافته و طي دو سال راه اندازي اين موزه، ميزباني برنامه ها و همايش هاي متعدد فرهنگي و هنري را بر عهده داشته است.