امام جمعه مسجدسلیمان:

راه اندازی موزه نفت پیش درآمد توسعه و آبادانی مسجدسلیمان است

شنبه چهارم اسفند ماه 1397راه اندازی موزه نفت پیش درآمد توسعه و آبادانی مسجدسلیمان است

امام جمعه مسجدسلیمان در بازدیدی از پروژه های عمرانی و عام المنفعه صنعت نفت در این شهر مراتب رضایت و تقدیر خود را از مجموعه صنعت نفت بابت این فعالیت ها ابراز داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، حجت الاسلام صادق امینی در بازدید از 2 پروژه پارک موزه برق تمبی و ساختمان موزه گنجینه نفت بی بیان اظهار داشت: با مشاهده اقدامات انجام شده توسط مجموعه شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان حقیقتاً حس خوبی به من دست داد و می توانم بگویم که این پروژه پیش درآمد توسعه و آبادانی دوباره مسجدسلیمان خواهد بود.

وی افزود: غرور آفرینی این پروژه ها در جایی است که می بینیم در سال های اقتصاد مقاومتی با نگاه درست به حمایت از کالای ایرانی برای ساخت تأسیسات و تجهیزات این دو پروژه بزرگ اعتبار صرف شده و اتمام این پروژه ها ترسیم کننده همت، تلاش و توانستن از سوی جوانان انقلابی در چهلمین سال پیروزی انقلاب است.

IMG_0322 (2)

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان ادامه داد: امیدوارم با راه اندازی این موزه، نگاه ها به سایر جاذبه های گردشگری این منطقه عوض شده و علاوه بر گردشگری صنعتی به جذابیت های گردشگری فرهنگی و مذهبی هم برسیم.

حجت الاسلام امینی با اشاره به نقش و تأثیر راه اندازی موزه های نفت مسجدسلیمان بر تحولات اقتصادی و اجتماعی این شهر گفت: راه اندازی موزه نفت بر جذابیت های گردشگری این شهر می افزاید و موجب ایجاد موقعیت ملی و بین المللی مناسبی در حوزه گردشگری برای این شهر می شود و این یعنی تحول و رونق اقتصادی.

وی خاطر نشان کرد: راه اندازی موزه نفت جزو شاخص های مهم امید است و این پروژه امید به تحول، رونق و توسعه را در میان مردم ترویج می کند.