وزیر سابق صمت:

ایجاد موزه‌های نفت، عموم مردم را با تاریخ یکصدساله نفت آشنا می‌کند

چهارشنبه یازدهم ارديبهشت ماه 1398ایجاد موزه‌های نفت، عموم مردم را با تاریخ یکصدساله نفت آشنا می‌کند

وزیر سابق صمت در بازدید از غرفه موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت طرح ایجاد موزه‌های نفت را موجب آشنایی و بهره‌برداری عموم مردم از تاریخ یکصدساله کشف طلای سیاه در ایران دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پترومیوزیم، محمدرضا نعمت‌زاده بعد از ظهر امروز (چهارشنبه، 11 اردیبهشت) در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در غرفه موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت، با فعالیت این مجموعه از نزدیک آشنا شد.

وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای بازدید بخشی از این نمایشگاه و ملاقات با همکاران صدیق، تلاشگر و علاقمند به صنعت نفت، بیان کرد: طراحی و ایجاد موزه‌های صنعت نفت در سراسر کشور با تاریخ یکصد ساله صنعت قطعا می‌تواند موجب بهره‌برداری عموم مردم عزیز و آموزش فرزندان این کشور گردد.

photo_2019-05-01_15-47-09

نعمت‌زاده ابراز امیدواری کرد دست‌اندرکاران طرح موزه‌های صنعت نفت با بکارگیری خلاقیت‌های خود بتوانند در این راه موفق و سربلند باشند.

شایان ذکر است، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز (11 اردیبهشت 97) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده و تا 14 اردیبهشت ادامه دارد. طراحی غرفه موزه‌های نفت در این دوره از نمایشگاه از جایگاه عرضه سوخت شماره 6 تهران الهام گرفته که در حال بازسازی و مرمت برای تبدیل شدن به موزه بنزین‌خانه است.