مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت در بازدید از غرفه موزه‌های نفت:

نفت بخشی از هویت ملت ایران محسوب می‌شود

شنبه چهاردهم ارديبهشت ماه 1398نفت بخشی از هویت ملت ایران محسوب می‌شود

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: نفت تنها یک کالا نیست، بلکه بخشی از هویت ملی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پترومیوزیم، محسن دلاویز ظهر امروز (شنبه، 14 اردیبهشت 97) در بازدید از غرفه مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تهران رقم زدن آینده روشن در این صنعت را نیازمند کنکاش و مداقه در گذشته دانست و افزود: مجموعه مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت تلاش‌های موثری در این زمینه انجام داده تا تاریخ پرافتخار همکاران‌مان در صنعت نفت را حفاظت کرده و به نمایش بگذارد، علاوه بر این فعالیت این مجموعه، چراغ راهی برای آینده خواهد بود.

وی تأکید کرد: گردآوری این مجموعه در مدت زمان کوتاه، بی‌تردید نشان‌دهنده مدیریت کارآمد این عرصه است، آنچه امروز داریم عظمت و شکوهی زیبا از تاریخ پرافتخار صنعت گران‌مایه نفت است که بسان قله‌ای زیبا هر چه از آن دورتر شویم، شکوه آن بیشتر درک خواهد شد.

دلاویز در پایان ضمن قدردانی از مدیریت کارآمد و همه کسانی که برای دستیابی به این اهداف تلاش کردند، گفت: این مهم، محصول عشق است و تلاشی است ماندگار که به همت مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت به ثمر نشسته است.