مديركل روابط عمومی وزارت نفت:

صنعت نفت با تاروپود و پيشينه ملت ايران گره خورده است

دوشنبه شانزدهم ارديبهشت ماه 1398صنعت نفت با تاروپود و پيشينه ملت ايران گره خورده است

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: هر آنچه از صنعت نفت باقی مانده باید ثبت و ضبط شود، چرا که این صنعت با تار و پود، فرهنگ و پیشینه ملت ایران گره خورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پترومیوزیم، کسری نوری بعدازظهر امروز (جمعه، 13 اردیبهشت 97) در بازدید از غرفه موزه‌های نفت اظهار کرد: در دوران مدیریت دکتر اکبر نعمت‌الهی در اداره‌کل روابط‌عمومی وزارت نفت اقدامات ارزنده‌ای برای راه‌اندازی موزه‌های نفت انجام شد.

وی افزود: پس از تفکیک مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت، اداره‌کل روابط‌عمومی وزارت نفت همچنان بر اساس باوری که به حفظ میراث صنعت نفت و ضرورت انعکاس و اطلاع‌رسانی آن دارد از هیچ گونه همکاری در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

نوری با بیان اینکه هر آنچه از صنعت نفت باقی مانده باید ثبت و ضبط شود، گفت: این صنعت با تار و پود، فرهنگ و پیشینه ملت ایران گره خورده است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به رونمایی از اسنادی مربوط به گزارش‌های دخل و خرج روزانه شرکت نفت بختیاری برای نخستین بار در نمایشگاه بیست و چهارم گفت: مطابق معمول در بازدید از غرفه مدیریت موزه‌ها با یک شگفتی مواجه شدیم، کتابی که نشان می‌دهد بختیاری‌ها سهمی از اکتشاف و درآمد نفت را داشته‌اند در نوع خود بسیار جالب توجه بود.

کسری نوری در پایان برای دست‌اندرکاران مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت در مسیری که پیش گرفته‌اند آرزوی توفیق روزافزون کرد.