همزمان با روز جهانی موزه‌ها و میراث فرهنگی صورت گرفت؛

اهدای لوح تقدیر به موزه نفت سبزوار

شنبه بیست و هشتم ارديبهشت ماه 1398اهدای لوح تقدیر به موزه نفت سبزوار

همزمان با برگزاری روز جهانی موزه‌‌ها و میراث فرهنگی در استان خراسان رضوی، موزه نفت سبزوار شایسته دریافت لوح تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی پترومیوزیم، در مراسم بزرگداشت روز جهانی موزهها و میراث فرهنگی با شعار (موزهها به مثابه کانونهای فرهنگی، آینده سنتها) که صبح امروز با حضور مقامات و مسئولین استان خراسان رضوی در محل موزه بزرگ مشهد مقدس برگزار شد، موزه نفت سبزوار شایسته دریافت لوح تقدیر شد.

این لوح توسط معاون مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به رمضانعلی قارزی – مسئول موزه نفت سبزوار- به پاس قدردانی از خدمات شایسته وی برای حفظ و احیای تاریخ صنعت نفت اهدا شد.

در متن این تقدیرنامه که به امضای محمدرضا کارگر، مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور رسیده، آمده است:

«میراث فرهنگی به عنوان هویت ملی و موزه‌ها منظرگاه این اصالت، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و هستند. موزه‌داران و مجموعه‌داران، میراث‌بانان و اهتمام‌ورزان این رسالت خطیر محسوب می‌گردند که افتخار حراست از این مواریث فرهنگی، تاریخی، نصیب آنها گردیده است.

بدین وسیله بر خود لازم می‌دانم از شما فرهیخته گرامی در سالی که از سوی شورای جهانی موزه‌ها (ایکوم) (موزه‌ها به مثابه کانون‌های فرهنگی، آینده سنت‌ها) نامگذاری شده، تقدیر و تشکر نمایم. امید می‌رود با استمرار حرکت ارزشمند شما در احیای سنت‌ها، شاهد رشد، شکوفایی و اعتلای فرهنگ، تاریخ و تمدن بیش از پیش ایران عزیز باشیم.»