دیدار رئیس شورای شهر تهران از موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت

دوشنبه دهم تير ماه 1398دیدار رئیس شورای شهر تهران از موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت

رئیس شورای شهر تهران در دیدار از نخستین موزه نفت تهران، اقدام ارزشمند وزارت نفت در حفظ میراث بجامانده از این صنعت پیشرو را ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد دیگر سازمانهای دولتی نیز با الگوبرداری از این اقدامات، در راستای حفظ میراث فرهنگی و صنعتی کشور بکوشند.

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی پترومیوزیم، محسن هاشمی رفسنجانی بعد از ظهر امروز (دوشنبه، 10 تیر 98) با حضور در موزه پمپبنزین دروازه دولت تهران از بخشهای دهگانه نخستین موزه نفت پایتخت دیدار کرد.

رئیس شورای شهر تهران ضمن عرض تبریک به دستاندرکاران مدیریت موزهها و مرکز اسناد صنعت نفت، از فرصت پیشآمده برای دیدار از این موزه ابراز خرسندی کرد و گفت: از ابتکارات و نحوه چیدمان اشیاء و اسنادی که در این موزه به معرض نمایش گذاشته شده لذت بردم و به هوش و ذکاوت کسانی که این مجموعه ارزشمند را طراحی و اجرا کردند نیز تبریک میگویم.

وی ابراز امیدواری کرد مردم کشور و بخصوص اهالی پایتخت، از این مجموعه بازدید کرده و بقیه دستاندرکاران کشور در ارگانهای مختلف نیز در راستای حفظ میراث فرهنگی و صنعتی ایران، دست به چنین ابتکاراتی بزنند.

شایان ذکر است، موزه پمپبنزین دروازه دولت تهران، به عنوان نخستین موزه نفت پایتخت یکم تیرماه سال جاری با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و مدیران ارشد وزارت نفت در خیابان انقلاب، تقاطع سعدی گشایش یافت.