برگزاري نشست کارگروه حفاری موزه اکتشاف، حفاری و تولید صنعت نفت مسجدسلیمان

شنبه بیست و سوم آذر ماه 1398برگزاري نشست کارگروه حفاری موزه اکتشاف، حفاری و تولید صنعت نفت مسجدسلیمان

نشست کارگروه حفاری موزه اکتشاف، حفاری و تولید صنعت نفت مسجدسلیمان به میزبانی مدیر فنی شرکت ملی حفاری در اهواز برگزار شد.

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پتروميوزيم ،در این نشست که چهارشنبه 20 آذرماه ، بعد از بازدید اعضای کارگروه حفاری از انبار مدیریت بازسازی شرکت ملی حفاری و دکل 51 فتح در اهواز برگزار شد، اعضا در مورد روش معرفی ابعاد و اهمیت عملیات حفاری و سخت کوشی کارکنان و متخصصان صنعت حفاری  گفت و گو و تبادل نظر کردند.
در این نشست همچنین مقرر شد لیست اشیا و اسناد قابل ارایه حفاری در موزه توسط نمایندگان شرکت ملی حفاری و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تهیه و ارایه و فرایند حفاری نیز برای استفاده در سناریوی موزه ارایه شود.

بررسی سوابق پرسنلی و آموزشی و کتابخانه شرکت ملی حفاری و جلسه با روابط عمومی حفاری و مناطق، بررسی سوابق بیمه ای و پرسنلی شرکت های حفاری فعال پیش از انقلاب در ایران و برنامه ریزی جهت بازدید از اداره کل حفاری مناطق از دیگر مصوبات این جلسه بود.

لازم به يادآوري است ، موزه اکتشاف، حفاری و تولید صنعت نفت دارای چهار کارگروه تخصصی است که به صورت موازی تولید محتوای موزه را در دستور کار دارند.