پرده برداری از ویترین یادمان مرحوم رضا طاهری در ساختمان موزه نفت مسجد سلیمان

دوشنبه بیست و سوم تير ماه 1399 پرده برداری از ویترین یادمان مرحوم رضا طاهری در ساختمان موزه نفت مسجد سلیمان

از ویترین یادمان مرحوم رضا طاهری در ساختمان موزه نفت مسجد سلیمان پرده برداری شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پتروميوزيم ، روز یکشنبه بیست و دوم تیرماه ۹۹  ،طی مراسم کوتاهی که   با رعایت پروتکل های بهداشتی و با  حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان ،به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم حاج رضا طاهری، نماینده فقید مدیریت موزه ها و مرکز اسناد در مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد، از ویترین یادمان خدمات و تلاش های آن مرحوم پرده برداری به عمل آمد.
ناصری،مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، مرحوم طاهری را از چهره های ماندگار صنعت نفت برشمرد که در دو‌ مسولیت روابط عمومی و نمایندگی مدیریت موزه ها در مناطق ، منشأ خدمات فراوان بود.
این ویترین یادمان در سالن ورودی ساختمان طرح موزه صنعت نفت در مسجدسلیمان به یادگار خدمات و تلاش های آن مرحوم تعبیه شده است.

لازم يه يادآوري است ، زنده‌یاد رضا طاهری، رئیس پیشین روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و همچنين نماينده مديريت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت در اهواز بود كه سال‌های پربار عمر گرانبهای خود را در رده‌ها و مسئولیت‌های مختلف مناطق نفت‌خیز جنوب سپری کرد و منشأ خدمات ارزشمندی در توسعه روابط و فعالیت‌های فرهنگی، اطلاع‌رسانی و اجتماعی در صنعت نفت جنوب بود. این همکار صمیمی را متاسفانه اجل امانش نداد و در عصرگاه روز یکشنبه یازدهم خردادماه، در میان حزن و اندوه ارادتمندانش چشم از جهان فروبست و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

گفتني است ، موزه اکتشاف،حفاری و تولید صنعت نفت مسجدسلیمان در سایت تاریخی پالایشگاه بی بی يان اين شهر،  در حال تکمیل و راه اندازی قراردارد.

طاهري 2-53

 

 

 

لينك مرتبط :
content/4/محتوای-ثابت/950/شناسنامه-پروژه-هاي-موزه-در-مسجد-سليمان