مركز اسناد صنعت نفت جای خود را بین مراكز اسنادی كشور بازكرده است

دوشنبه ششم مرداد ماه 1399مركز اسناد صنعت نفت جای خود را بین مراكز اسنادی كشور بازكرده است

مدیر موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت در مراسم تودیع و معارفه رئیس پيشين و جدید مركز اسناد صنعت نفت با اشاره به ارتباط محققان ، پژوهشگران و دانشجویان با مركز اسناد صنعت نفت بر ضرورت ارتباط بیشتر این مركز با دیگر مراكز اسناد سراسر كشور تاكید كرد .


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پترومیوزیم ، اكبرنعمت الهی،در مراسم تودیع و معارفه علي سوري رییس پیشین و فرشاد خداداديان رييس جدید مركز اسناد صنعت نفت كه امروز ( 6 مردادماه سال جاری ) برگزارشد گفت :در این مركز اسناد خاص و كم نظيری  از صنعت نفت و تاریخ این صنعت ،وجود دارد كه می تواند به پایگاه مهمی برای علاقه مندان به استفاده از این اسناد تبديل شود .
وی با بیان اینكه ، مركز اسناد صنعت نفت جای خود را بین مراكز اسنادی كشور بازكرده است تصریح كرد: ارتباط محققان ، پژوهشگران و دانشجویان با مركز اسناد صنعت نفت باید تقویت شود كه تحقق این امر نیازمند تلاش و مساعدت همكاران در این مجموعه است .
نعمت الهی در این مراسم همچنین تغییرات مدیریتی را درجهت دستیابی مدیریت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت به اهداف و برنامه های منظور شده مثبت ارزیابی كرد وخواستار سرعت بخشیدن در تحقق به این اهداف در مركز اسناد صنعت نفت شد .
در این مراسم همچنین فرشید خدادادیان رییس جدید مركز اسناد صنعت نفت ، خاطر نشان كرد : مجموعه فعالیت هایی كه درمركز اسناد صنعت نفت باحضور"آقای سوری " (رییس پیشین مركز اسناد صنعت نفت ) انجام شده بسیارخوب بوده است ، حال آنكه ضمن ادامه این فعالیت ها تلاش می كنیم كار را با هم افزایی و انرژی بیشتر ادامه دهیم.

 

IMG_1276

فرشيد خداداديان ، رييس مركز اسناد صنعت نفت


علی سوری رییس پیشین مركز اسناد صنعت نفت نیز در این مراسم ، ضمن اظهار خرسندی از همكاری با مدیریت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت در طول سه سال گذشته گفت : در طی این سال ها مجموعه تلاش ها بیشتر با تمركزبر انتقال تجربیات و دانش در زمینه ادبیات و روش های آرشیو به همكاران  همراه بود كه نتایج اثر بخشی نیز داشت .

 

IMG_1264

علی سوری رييس پيشين مركز اسناد صنعت نفت

 

گفتنی است ، در این مراسم فرشید خدادادیان با حفظ سمت به عنوان رییس مركز اسناد صنعت نفت معرفی و از تلاش هاي علي سوري در مدت تصدي اين سمت تشكر و قدرداني شد .
لازم به يادآوري است ،  رییس مركز پژوهش و تاریخ شفاهی مدیریت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت و همچنين مجری و ناظر پروژه های موزه صنعت نفت در مسجد سلیمان از ديگر مسووليت هاي فرشيد خداداديان در مديريت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت به شمار می آيد.

 

حكم خداداديان