ساعت بازدید از موزه های صنعت نفت اعلام شد

دوشنبه بیست و چهارم شهریور ماه 1399ساعت بازدید از موزه های صنعت نفت اعلام شد

مدیریت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت ، ساعت بازدید از موزه های صنعت نفت در شهرهای تهران ، آبادان و سبزوار را اعلام كرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پترومیوزیم ، ساعت بازدید از موزه پمپ بنزین دروازه دولت تهران كه درخیابان انقلاب اسلامی ، تقاطع سعدی شمالی نبش كوچه فیات ، قراردارد همه روزه به غیر از دوشنبه ها در نیمه اول سال از ساعت 10 تا 20 و نیمه دوم سال از ساعت 9 تا 17 است .
ساعت بازدید از موزه بنزین خانه آبادان كه درپارك شهرداری جنب پمپ بنزین ، روبه روی شورای اسلامی شهرآبادان قراردارد ، همه روزه غیر از جمعه ها در نیمه اول سال ، صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهرها از ساعت 17 تا 21 و در نیمه دوم سال از ساعت 9 تا 17 اعلام شده است .
ساعت بازدید از موزه كارآموزان صنعت نفت آبادان كه در بلواردهداری ، روبه روی ورزشگاه تختی آبادان قراردارد ،  همه روزه به غیر از جمعه ها در نیمه اول سال صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهر ها از ساعت 17 تا 21 و در نیمه دوم سال ساعت 9 تا 17 است .
در موزه نفت سبزواركه  در خیابان بهار میدان فاطمی سبزوارقراردارد ساعت بازدید طبق هماهنگی قبلی با روابط عمومی شركت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه سبزوار صورت می گیرد .
لازم به یادآوری است ، بازدید از موزه های صنعت نفت در شهرهای تهران، آبادان و سبزوار برای كاركنان صنعت نفت و خانواده های آنان با ارائه كارت شناسایی رایگان است .

 

jadid