نشست بررسی پروژه موزه نفت مسجدسلیمان برگزار شد

دوشنبه ششم بهمن ماه 1399نشست بررسی پروژه موزه نفت مسجدسلیمان برگزار شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز  مسجدسلیمان در جلسه با مجری طرح موزه نفت گفت: تکمیل و افتتاح موزه نفت مسجدسلیمان یک مطالبه عمومی است و امیدوارم با برطرف شدن موانع مالی، در تسریع تکمیل پروژه جبران مافات شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پترومیوزیم، قباد ناصری با یادآوری دستور وزیر نفت در جریان آخرین سفر به مسجدسلیمان و بازدید از میراث صنعت نفت در این شهر گفت: طرح موزه نفت مسجدسلیمان از اواسط سال 98 سرعت مطلوبی گرفت، اما شیوع ویروس کرونا و چالش‌های پیش روی تأمین منابع مالی و پشتیبانی، مانع از اجرای آن مطابق با برنامه زمانبندی شد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و افتتاح طرح موزه نفت مسجدسلیمان دیگر به خواسته و مطالبه عمومی مسولین شهری و مردم تبدیل شده و از مدیریت محترم موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت انتظار می‌رود، در مدت کم باقی‌مانده تا پایان کار دولت، به این خواسته عمومی جامه عمل پوشانده شود.

در این نشست که با حضور فرشید خدادادیان، مجری طرح موزه مسجدسلیمان و همکاران و همچنین معاونین مالی و خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد، خدادادیان گزارشی از اقدامات انجام شده ارایه کرد و تعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان با مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت را همچون گذشته در تکمیل و افتتاح نهایی آن بسیار موثر دانست.

در این جلسه با تفویض نیابت خرج‌کرد مالی پروژه از مسجدسلیمان به مدیریت موزه‌ها در خصوص اقدام فوری و مرمت و بازسازی دیوار تخریب شده و پاکسازی و  نورپردازی محوطه چاه شماره یک مسجدسلیمان گفتگو و تبادل نظر و دستورات لازم توسط مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به ارکان زیر مجموعه صادر شد.