بازدید مدیر روابط عمومی شرکت پخش از موزه‌های صنعت نفت آبادان

شنبه هفتم اسفند ماه 1400بازدید مدیر روابط عمومی شرکت پخش از موزه‌های صنعت نفت آبادان
به گزارش روابط عمومی موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت، روز پنج‌شنبه پنجم اسفند ماه، مجید  شهیدی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران به همراه جمعی از نویسندگان مطرح دفاع مقدس و بنام کشور و مهندس محمد بنیسعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان، از موزههای بنزینخانه و کارآموزان آبادان بازدید کردند.
IMG-20220225-WA0004
براساس این گزارش، آقای شهیدی ضمن ابراز خرسندی از احداث موزه اولین بنزینخانه و موزه کارآموزان در آبادان، برگسترش فعالیتهای فرهنگی در جهت معرفی موزههای صنعت نفت به مردم تأکید کرد.
مهندس بنیسعید نیز ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان گرامی، ظرفیتهای صنعت گردشگری را در آبادان بسیار بالا عنوان کرد و افزود: با برنامهریزی صحیح می‌توانیم به چشماندازی روشن در امر گردشگری موزههای صنعت نفت برسیم.
در این دیدار، نویسندگان مطرح دفاع مقدس، هدف از حضور در آبادان و بازدید از موزههای صنعت نفت را تکمیل دانستهها و اطلاعات جهت نگارش کتاب «درمسیر نفت» با موضوع آشنایی با نقش نفت در صنعت و اقتصاد کشور عنوان کردند.
در پایان بازدیدکنندگان از مراحل تعمیر جرثقیل «اکوان» در محل شرکت تأسیسات دریایی خرمشهر بازدید کردند. این جرثقیل نخستین جرثقیل غول آسای خاورمیانه است که در سالهای اولیه تأسیس پالایشگاه آبادان برای پیاده کردن دستگاهها و تجهیزات فنی از کشتی، مورد استفاده قرار میگرفت.
IMG-20220225-WA0011