اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت به صورت متمرکز ساماندهی شوند

يکشنبه سی و یکم ارديبهشت ماه 1402اشیاء و اسناد تاریخی صنعت نفت به صورت متمرکز ساماندهی شوند

سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برضرورت ساماندهی متمرکزاسناد و اشیاء تاریخی صنعت نفت تأکید کرد و گفت: ما در گچساران هر سندی که به تببین اقدامات گذشته بپردازد را جمع‌آوری کرده و در اختیار مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت قرار می دهیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت، غلامرضا کمالی روز گذشته (جمعه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه) پس از بازدید ازغرفه این مدیریت اظهار کرد: صنعت نفت و گاز کشور تمام شدنی نیست و راه صنعت نفت ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه صنعت نفت هم اکنون دست روی زانو خود گذاشته و بلند شده است و کسی در خارج از کشور کاری برای ما انجام نمی‌دهد، افزود: آنچه امروز درغرفه مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت دیده شده اسناد و اشیاء باقی مانده از تاریخ بیش از یکصد ساله صنعت نفت ایران است، ما هم باید آثاری از خود به جای بگذاریم که آیندگان آن را ببینند.

سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بر ضرورت ساماندهی متمرکز اسناد و اشیاء تاریخی صنعت نفت تأکید کرد و گفت: خانواده نفت و مردم باید تاریخ صنعت نفت را ببینند و بخوانند. 

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار«صنعت نفت؛ تولید فناورانه و مصرف بهینه» (چهارشنبه  ۲۷ اردیبهشت‌ماه) آغاز به کار کرد و شنبه (۳۰ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

photo_٢٠٢٣-٠٥-١٩_٢٢-٢٧-٢٧ (2)