همکاری مدیریت مرکز اسناد و دانشگاه شهید بهشتی گسترش می‌یابد

جمعه بیست و یکم ارديبهشت ماه 1403همکاری مدیریت مرکز اسناد و دانشگاه شهید بهشتی گسترش می‌یابد

به گزارش مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت، سیده ‌مهری حمیدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید بهشتی امروز (جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه) پس از بازدید از غرفه این مدیریت با حسین شاملی، مدیر مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت برای گسترش همکاری دیدار کرد.

مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت با دانشگاه شهید بهشتی به‌زودی تفاهمنامه‌ای برای گسترش همکاری در بخش‌های مختلف امضا می‌کنند.

غرفه مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه در کنار غرفه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است.

این مدیریت در نمایشگاه امسال، ضمن نمایش مهمترین رویدادهای صنعت نفت در ۱۱۵ سال اخیر، از امضای قراردادهای دارسی تا امضای قرارداد توسعه یکپارچه میدان آزادگان، بخشی از اسناد خط لوله مشترک نفت ایران و اسرائیل موسوم به الات - اشکلون و اسناد اورجینال مربوط به سادات قیری و شرکت دارسی مربوط به سال ۱۲۸۵ و اسناد مربوط به ثبت اطلاعات حفاری موقعیت B5 مسجدسلیمان مربوط به سال ۱۲۸۸ را  به نمایش گذاشته است.

مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت همچنین در نمایشگاه امسال عکس‌هایی از هشت موزه و نمایشگاه دائمی صنعت نفت در شهرهای مسجدسلیمان، سبزوار، آبادان (۲)، تهران (۲)، کرمان و محمودآباد را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز به‌کار کرد و ۲۲ اردیبهشت‌ماه به‌کار خود پایان می‌دهد.