واحد ارتباط با بازنشستگان و پیشکسوتان

شنبه هفتم مرداد ماه 1396

بازنشستگان و پیشکسوتان صنعت نفت به عنوان میراث داران گنجینه های ارزشمند، جایگاه رفیعی در پیشبرد اهداف مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت ايران دارند.

IMG_0156

با راه اندازی واحد ارتباط با بازنشستگان و پيشكسوتان صنعت نفت، تا كنون تعداد بسیاری از اين عزیزان، آمادگی خود را براي همکاری با مديريت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت، اعلام کرده و با حضور خود در دفتر موزه ها و اهدای اسناد و اشیای قدیمی به یادگار مانده از دوران خدمتشان، دست اندرکاران موزه ها را به ادامه راه دلگرم ساخته اند.

نقل خاطره ها و تجربيات دوران حضور در صنعت نفت در مقاطع مختلف تاريخي، يكي ديگر از دستاوردهاي حضور اين عزيزان بود و آنها  با بیان خاطرات خود، مديريت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت را در  تکمیل تاریخ شفاهی این صنعت یاری کردند.

نظر به اين استقبال و همكاري گسترده، مدیریت موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت، نمایندگانی را در محل صندوق ها و کانون های بازنشستگی سرتاسر کشور تعيين كرد برقراري ارتباط و تعامل با بازنشستگان صنعت به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

واحد ارتباط با بازنشستگان صنعت نفت، همه روزه پذيراي تعدادي از پيشكسوتان نفتي در دفتر موزه هاي نفت است و نتايج اين ديدارها، در قالب خبر، گفت و گو و گزارش در سايت موزه نفت و هفته نامه مشعل به اطلاع مخاطبان مي رسد.

مدیریت موزه ها و مركز اسناد صنعت نفت ايران، آمادگی خود را جهت ثبت و نگهداری مستندات و اشياي اهدایی پیشکسوتان صنعت نفت اعلام می کند تا از این طریق, علاوه بر تجهيز بيشتر موزه نفت، نام اهدا كنندگان برای همیشه در تاریخ اين صنعت ماندگار شود.